23. veebruar 2016

Kirjatehnika äpi tagasiside Tabasalu Ühisgümnaasium klassiõpetajatelt

„Põhimõte näidata lapsele, kuidas käib, aga ei näita lapsele, kas ta tegi õigesti või valesti."
"Kõik tähed ei tulnud lahti, st ei tööta (ei tule harjutusvideot kõrvale). Lapsed muutuvad rahutuks, kui täht ei avane. Kas äpp on pooleli?“
„Tahaks tagasisidet/kontrolli kasutajale. Kas on mõeldud, et sinisega kirjutab laps ja õpetaja parandab punasega? Miks on värvid sinine ja punane? Kas lihtsalt, et õpilane saab erinevaid värve kasutada?“
„Õpilase pliiats võiks olla sama paks kui see näidispliiats. Mõte vist joonistada nutipliiatsiga, mitte näpuga, siis tuleb ka õige pliiatishoid.“
„See on hea, et numbritega õpetab, mis järjekorras tuleb tähte joonistada.“
„Seda äppi saaks kasutada kodus tähti ja numbreid õpetades (ka enne kooli tulekut, et teeksid numbreid ja tähti õigetpidi).“
„Kommentaarid: kasutaks kordamiseks, ajatäiteks, esmakordseks õppimiseks ei kasutaks, sest ei asenda kirjutusvahendit; teine õp ütles, et kõigepealt näitaks tahvlil, siis tahvelarvutil ja siis teeksid vihikusse.“
„Muidu tundub hea äpp, võimalusel kasutaksid, kuid kindlasti tahaksid nutipliiatsit.“
„Õpetajad tahtsid äppi testides näha eelkõige neid tähti, millega õpilased eksivad, kuid need tähed ei töötanud.“


Tabasalu Ühisgümnaasiumi koduleht http://tyg.edu.ee

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar